話說我從2007年底等啊等到了2008年二月,在網路上買了很讚的Jason Reeves自己設計圖樣的T-shirt,但是很遺憾的因為重感冒行屍走肉的那個星期,就這樣跟Jason Reeves失之交臂了。

北卡是一個很鄉下的地方,稱得上大城市的差不多就是Raleigh、Charlotte、Greensboro這樣子,稍微好一點的是我們這附近的三角圈圈(Research Triangle)有北卡州立大學、北卡大、還有Duke撐起一點點人氣。這回我錯過的就是在北卡大附近的演出。

我在N久前就跟我親愛的老公說明我要去的強烈意願,他自稱是一個不能給我任何承諾的傢伙,所以他也不保證到時會當我的bodyguard,我不是一個愛好clubbing的女孩,酒一點也不能沾,可是為了我對自己的承諾,還是很想就這樣衝了,在一月時真的是一天一天數日子等著的。

偏偏在一月最後一個週末重感冒,躺在床上就一直想著我一定得好起來啊,我的偶像要來我總是得要複習他的歌詞熟悉每一段和聲。賽就是賽在我星期一那個凌晨咳得厲害,接著失眠。去lab meeting時根本是被老闆趕到conference room的角角,戴著口罩在一旁雙眼迷離。星期二晚上好朋友林醫生回來完成他的千哩搬家,所以其實我好掙扎好掙扎,我知道我老公肯定不願意棄好友不顧,可是我的心裡還是真的好想去看我偶像一面。後來體力還是非常差,我想去什麼公眾場合吸廢氣或者散佈感冒病毒也不太好,只好眼睜睜看時間流逝,吃了韓國豆腐鍋後回家洗澡早早上床,暗自想著或許哪天還有機會吧。

附上最近廣播強打的一首Colbie Caillat 的歌,因為這首也是Jason Reeves寫的,雖然MV上沒有Jason的倩影,不過在他們的tour上Jason都是彈著吉他在一旁和聲,youtube上可以看到。喔,對了Colbie Caillat要去台灣,喜歡的人可以把握機會。美國太大了想要聽喜歡的藝人的現場演出,真是難。Bon Jovi巡迴會去Greensboro但是票兩天內都賣光光了,還得用標的,我哪來這麼多美國時間美國錢。

written by Jason Reeves, Colbie Caillat & Mikal Blue

Take time to realize
That your warmth is
Crashing down on in
Take time to realize
That I am on your side
didn't I, didn't I tell you
But I can't spell it out for you
No it's never gonna be that simple
No I can't spell it out for you

If you just realize
What I just realized
That we'd be perfect for each other
And we'll never find another
Just realize
What I just realized
We'd never have to wonder
If we missed out on each other, now

Take time to realize
Oh oh, I'm on your side
Didn't I, didn't I tell you
Take time to realize
This could all pass you by
Didn't I tell you
But I can't spell it out for you
No it's never gonna be that simple
No I can't spell it out for you

If you just realize
What I just realized
That we'd be perfect for each other
And we'll never find another
Just realize
What I just realized

We'd never have to wonder
If we missed out on each other, but

It's not the same
No it's never the same
If you don't feel it too
If you meet me half way
If you would meet me half way
It could be the same for you

If you just realize
What I just realized
That we'd be perfect for each other
And we'll never find another
Just realize
What I just realized
We'd never have to wonder
If we missed out on each other

Just realize
What I just realized
That we'd be perfect for each other
And we'll never find another
Just realize
What I just realized
We'd never have to wonder
If we missed out on each other, now
Missed out on each other now
Missed out on each other now
Missed out on each other now owa, owa ohh
Realize
Realize
Realize
Realize
uh-ohhh
arrow
arrow
    全站熱搜

    chiasanhsieh 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()